Τετάρτη 7 Φεβρουαρίου 2018

κατασπρο γιασεμι



Στίχοι: Δημήτρης Λέντζος
Μουσική: Χρήστος Λεοντής
 Ερμηνεία: Ιωάννα Φόρτη

 Πάρε απ’ το Χαλέπι κάτασπρο γιασεμί
φύλαχ’ το μες την τσέπη, χάραχ’ το στο κορμί.
 Πάμε και μη φοβάσαι, φτάνει που μ’ αγαπάς
 σ’ όλο τον κόσμο θα `σαι ξένος όπου κι αν πας.

 Φέξε μου φεγγαράκι σ’ όλη τη γη πονώ,
 είσ’ ένα προσφυγάκι κι εσύ στον ουρανό.
 Θάλασσα μ’ αγγελούδια γίνανε τα νησιά
φύτρωσαν δες λουλούδια κύματα γιασεμιά.

 Όνειρα μες το χιόνι χρώματα στα νερά
 μάτια μου ξημερώνει άνοιξε τα φτερά.

Άσπρο περιστεράκι γέλα μου και μην κλαις
 είναι για μας Ιθάκη όλη η γη, μου λες.
Σήκωσε το κεφάλι ψήλωσε τη φωνή
βγήκε ο ήλιος πάλι είμαστε ζωντανοί.

 Φέξε μου φεγγαράκι σ’ όλη τη γη πονώ,
 είσ’ ένα προσφυγάκι κι εσύ στον ουρανό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου