Πέμπτη 13 Ιουλίου 2017

αυτη κι αυτος





Ρωταει το Μαρακι σε σπιτι εργενη,αυτη η πετσετα ειναι προσωπου;  Μαρακι,αυτη η πετσετα ειναι προσωπου,σωματος,πιατων και ,το καλοκαιρι,θαλασσης


Τεσσερα χρονια σερι γυμναστηριο και το δυνατο μου σημειο παραμενει το χαμογελο μου


Μπορεις να καταλαβεις πολλα για μια γυναικα παρατηρωντας τα χερια της…παραδειγμα,αν ειναι σφιχτοτυλιγμενα γυρω απ`το λαιμο σου ειναι συγχυσμενη


-κοιτας τον κωλο μου;
-αυτος κοιταξε πρωτος


Κανεις δεν καθαριζει σπιτι γρηγοροτερα απο εργενη που περιμενει γκομενα


Να παντρευτω να γερασουμε μαζι να τού λεω παρε τα χαπια σου σκατογερε


-θα ηθελα 39 κερακια
-παρτε κυρια μου την συσκευασια με τα 40
-ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ;;;


-τόν εχω μεγαλο;;
-αν τόν ειχες δεν θα ρωταγες


Κι εκει που συζηταγαμε για την σχεση μας ,τσουπ βαζω το κρανος μου και τής λεω «εχεις αδικο»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου