Δευτέρα 3 Ιουλίου 2017

το επιουσιο ανεκδοτακι




-δεν ειμαι σχιζοφρενης γιατρε μου,ειμαι πολύ ευφυης και με ζηλευουνε
-ναι ρε,αστους να λενε,εγω σε πιστευω,ελα να βαλουμε το ασπρο το πουκαμισακι που σού εχω…


-τί σπρωχνεις ρε μουστακαλή;
-γυναικα ειμαι
-τί σπρωχνεις ρε μουστακαλού;


Ασε μού λεει,θα οδηγησω εγω,εσυ εχεις πιει….και ανοιξε την πορτα και μπηκε στο πισω καθισμα


-Δεν σού`πα να πας στη Λαϊκη να παρεις ενα κουνουπιδι;
-πηγα
-σού μοιαζει αυτό για κουνουπιδι;
-ολο τα μπεδευω ρε μανα
-αυτά είναι σουβλακια


Ρωταω την αδελφη μου "εχει νερο να κανω μπανιο;"…και μού λεει   "ναι,αλλά είναι κρυο"…πού να τήν γραψω; Στη ΝΑΣΑ;  Στο Χαρβαρντ; δεν ξερω…


-Γεμισες ψιχουλα, μού λεει ο αλλος…εντωμεταξυ καθε φορά που τρωει αυτος,εξω τα μυρμηγκια αγκαλιαζονται και φωναζουν ηρθε ο ντελιβεράς


-πλυσου επιτελους ρε φιλε,και βαλε και λιγο αποσμητικο
-γιατι ρε; σάς χαλαει η μυρωδια μου;
-ναι,μασχαλάει


Ξεχασα να παρω τηλεφωνο την μανα μου για 3 μερες….σημερα μού ηρθε γραμμα από το Παμε Πακετο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου