Πέμπτη 6 Ιουλίου 2017

αυτη κι αυτος



Γυναικα που κλεινει με καυσωνα ραντεβου στο κομμωτηριο για πιστολακι να τήν φοβαστε!!!


Αν σάς ρωτησει η δικια σας στην παραλια "ωραιο σωμα δεν εχει αυτη;" μην πανικοβληθειτε…χαλαρά,με σιγουρες κινησεις,ξερριζωστε τα ματια σας…


 -οπως πας σουπερμαρκετ, παρε μου σοκολατα με στέβια
-σταδιαλα μωρη σαυρα
-τί ειπες;
-για νερα λεω,θα παρω Αύρα


Εγω δεν ειμαι ρομαντικη;   που κραταω ενθυμιο τις πετρες που τόν σημαδευα στο κεφαλι;


Ζηλεια στο ζενιθ:
-πού εισαι;
-σπιτι,μολις ξυπνησα
-και γιατι ξυπνησες,εχεις καπου να πας;


O “ανδρας» είναι συνθετη λεξη….αν+δρας…αν δεν δρας,χεστο καλυτερα


Θα σε πεθανω λεει στα φιλιά!....σιγα ρε κοπελιά,απο πού εισαι δηλαδη,απ`το KillKiss;


-βγαινω
-περιμενε,να ερθει η γυναικα,στον αντρα δεν εχει πλακα
-δικιο εχεις
(διαλογος κατσαριδων)


Παλι ρυζι,μού λεει,κριθαρακι ηθελα σημερα….φα`το τωρα λεω και φαντασου οτι είναι λιγο μακρυτερο,εγω τί νομισες οτι κανω τοσο καιρο;


Αγαπη μου δεν θελω να σε καταπιεζω,θελω να κανεις ο,τι θες,αν βγεις σημερα θα σού κοψω τα ποδια,εσυ αποφασιζεις,θες να`χεις ποδια ή οχι;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου