Παρασκευή 14 Ιουλίου 2017

ταδε εφη Anthony De Mello (1931-1987)



-προτιμω να ειμαι ευθυς και να λεω στα ισια ο,τι αισθανομαι…..καλοι τροποι και  ευγενεια ειναι αερας κοπανιστος
-οντως,αλλά αυτο εχουμε βαλει μεσα στα λαστιχα και δεν τιναζομαστε στις λακουβες


Μια καλη μεθοδος για να ανακαλυπτω τα ελαττωματα μου ειναι να παρατηρω τί με ενοχλει στους αλλους


Το μυστικο της ηρεμιας μου ειναι η ανευ ορων συνεργασια μου με το αναποφευκτο


Ποτέ μην επιτρεψεις σε καποιον να σε συρει τοσο χαμηλα ωστε να τόν μισησεις


Καποιος αγορασε εναν πινακα για ενα εκατομμυριο και εβαλε σε καδρο το τιμολογιο  (καταφανως,αυτο που επιθυμουσε ηταν η Επιδειξη και όχι η Τεχνη)


Το υπεραστικο λεωφορειο εκανε μια συντομη σταση,ενας επιβατης ετρεξε στον παγκο που εγραφε «νοστιμες σουπες και καρι» και παραγγειλε μια σουπα
-εισαι με το λεωφορειο;
-ναι
-δεν εχει σουπα
-τοτε,ενα καρι με ρυζι;
-όχι...εφοσον εισαι με το λεωφορειο….αν θελεις εχει σαντουιτς…..εμενα μού πηρε ενα ολοκληρο πρωι να ετοιμασω τα φαγητα και εσυ εχεις μονο 10 λεπτα για να τό φας...δεν σού επιτρεπω να φας φαγητο που δεν εχεις χρονο να τό απολαυσεις


Ενας διαρρηκτης,απο φοβο μην τόν κανει τσακωτο η Αστυνομια με τα κλοπιμαια,εσπευσε σε εναν σεβασμιο μοναχο και τον παρακαλεσε να τά κρυψει στο μοναστηρι…δεδομενης της φημης του ως αγιου ανθρωπου κανενας δεν θα τον υποπτευονταν…ο μοναχος αγανακτισμενος απαιτησε απο τον κλεφτη να φυγει παραυτα
Ο κλεφτης:-θα σού δωσω 100.000 για φιλανθρωπιες
Ο μοναχος διστασε ενα δευτερολεπτο πριν πει οχι.
-200.000
Και παλι όχι
-500.000
Ο μοναχος αρπαξε ενα στυλιαρι  -φυγε αμεσως,πλησιαζεις στην τιμη μου!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου