Τρίτη 13 Ιουνίου 2017

αυτη κι αυτος




-τί ψαχνεις σε μια σχεση;
-τα παντα….κινητο,υπολογιστη,συρταρια…


-θελω να σού αφιερωσω ενα κομματι,τί προτιμας;
-σπανακοπιτα


-θες να βγουμε;
-μολις χωρισα…δεν ειμαι καλα…θελω να μεινω λιγο καιρο μονη μου
-πόσο λιγο;
-αυριο 8 η ωρα μπορεις;


-ειναι ασκημο να ακους μια γυναικα να βριζει…η γυναικα πρεπει να εχει θηλυκοτητα,ναζι,δεν συμφωνεις;
-ναι ρε πουστη μου,αυτο λεω κι εγω


Της αλλης τής στελνω αιτημα και δεν με δεχεται......τουλαχιστον δεν με βλεπει σαν φιλο!


Ο πιτσιρικας στη θαλασσα εκανε βουτιες και παραλληλα φωναζε "Κοιτα μπαμπα! Κοιτα μπαμπα!Εμενα μπαμπα! Όχι τον κωλο της κοπελας ΡΕ ΜΠΑΜΠΑΑΑΑΑ!"


-σ`αγαπαω!
-μπαινω στο Μετρο,δεν εχω σημα
-μα εισαι Θεσσαλονικη!
-δεν σ`ακ….τουτουτουτ


-λεω να γραφτω γυμναστηριο
-και βεβαια,να σφιξουν οι κωλοι
-τί ειπες;
-λεω τετοια εποχη πανε ολοι

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου