Κυριακή 4 Ιουνίου 2017

αυτη κι αυτος



-δεν σεβεσαι τα δενξερωτιθέλω μου


Ένα φορεματακι ψαχνω,ετσι ανοιξιατικο,να με αδυνατιζει λιγο,να μού προσθετει και 20 ποντους ,και λιγο βυζι,να μού περασει και μαθηματα τον Ιουνιο


-ευχαριστω για όλα
-ποια όλα;
-σορυ…οτοκορέκτ…ευχαριστω καργιόλα


Τον αντρα τον θελω κυνηγο…να λειπει τα Σαββατοκυριακα και να μ`αφηνει στην ησυχια μου!


Το να ψωνιζει παπουτσια ερχεται πιο φτηνο απο την ψυχοθεραπεια


Ο μονος τροπος να πληγωθει ενας αντρας από λεξεις ειναι να τού πεταξεις ενα λεξικο στο κεφαλι


Κανω μπέιμπι σιτιν και με ρωταει το μικρο αν εχω αντρα και λεω οχι χωρισα και μού λεει κατσε να σού βαλω λιγο γαλα να τα πουμε…ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ;

-πες μου μωρο μου τι σκεφτεσαι τωρα που βρεχει και σε εχω αγκαλια;
-δεν επρεπε να απλωσω

Ωχ αργησα και θα αναγκαστω να παω αβαφτη στη δουλεια…αντε τωρα να τούς εξηγω ποια ειμαι…
 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου