Σάββατο 10 Ιουνίου 2017

αυτη κι αυτος




Με ρωταει μια κοπελα»συγνωμη,μηπως υπαρχει Τραπεζα Πειραιως στην περιοχη;»…κοιταω σαστισμενος,πρωτη φορά ακουω συγνωμη απο γυναικα


Το πρωι κοντεψα να τρακαρω με εναν και τρομαξε…"τραβα μωρη να πλυνεις κανα βρακι" μού λεει…"ρε μ@λακα,εσυ χεστηκες, εγω θα το πλυνω;" τού απανταω


-μωρο μου,χτες βγηκα με τον κολλητο σου και ηπιαμε πολυ και δεν ηξερα τί εκανα και…
-ξερω πού θες να καταληξεις
-πού;
-σε χαντακι


-δεν εισαι μικρη…εισαι η μικρη μου!
-ρε Μπαμπη τί λες μονος σου μες στο μπανιο;


-θελω να χωρισουμε
-γιατι;
-εχω κουραστει
-ε γιατι δεν ξαπλωνεις λιγο;


αμα ειναι να κοιτατε μυαλα και χιουμορ, λεω να το χλαπακιασω το κανταΐφι....


-100 εκει;
-ναι,σάς ακουω
-το ομολογω,πηδηξα την φιλη της
-ενταξει κυριε,δεν ειναι δα και κανα εγκλημα αυτο!
-τ`ακους μωρη;


Όταν μπερδευεις την βουρτσα με την π%%%τσα…..και αχτενιστη θα μεινεις και αγ@μητη….


Σκηνη ζηλειας
-πού εισαι;
-εχω παει κυνηγι
-πυροβολησε λιγο να σε ακουσω!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου