Τετάρτη 31 Μαΐου 2017

αυτη κι αυτος




Εβαλα GPS με τη φωνη της μανας μου: στα 100 μετρα στριβεις δεξια…λιγο πριν απο το σπιτι της τσουλας που μάς κουβαλησες για νυφη


-φευγω,χωριζουμε
-η Χριστοπαναγια μαζι σου


-δαγκωνει αυτο το τερας;
-η πεθερα μου ειναι !
-δαγκωνει;
-ναι


Μια φορά ειπα στη γυναικα μου «ενταξει εχεις δικιο» και το εχει ηχογραφησει


-τελευταια,βγαινω με εναν μπασκετμπολιστα 2,10
-ελα ρε! στη φατσα τί λεει;ομορφος;
-δεν ξερω


-τί να σάς φερω κυρια μου;
-κινοα με γαριδες
-και τί θα πιειτε;
-μια μπυρα 0,00% αλκοολ
-εσεις κυριε τί θα θελατε;
-να ανοιξει η γη να με καταπιει


Πόσα μεγκαμπάιτ ξοδευουμε Θεε μου για να δουμε αν ειναι ονλάιν οι αλητες!


Με ρωταει τί κινητο να παρει…σάμσουγκ τού λεω ,που ξερω να το ψαχνω…


Πρεπει να γινω πιο γλυκιά….ας φαω πεντε προφιτερολ…


κοριτσια οταν φευγετε να ριχνετε μαυρη πετρα πισω σας…μπορει να τόν πετυχει

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου