Τετάρτη 31 Μαΐου 2017

με επιγευση παραδοξου




Η Μετεωρολογικη  προβλεπει για σημερα βροχη, με πιθανοτητα 50%.....αποφασισα κι εγω να βγω με μιση ομπρελα…


-ηντα μπανανες εiναι αυτες;
-Τσικίτα
-τσικοιταω αλλά ηντα μπανανες εiναι αυτες;


-μωρο μου θα με πας στην φιφθ αβενιου;
-κατ`αρχην γιατι ψευδιζεις;


Η μονη προετοιμασια που θα εκανα αν ετρεχα μαραθωνιο θα ηταν να μελετησω απο ποια στενά μπορω να κοψω δρομο


-χωρισαμε λογω αποστασης
-πολύ μακρια;
-πολύ κοντα


Το θενξγκιβιν,με το παλιο ημερολογιο,πότε πεφτει;


Εδω κι ενα τεταρτο παιρνει τηλεφωνο το αφεντικο και μού λεει οτι κλειστηκε στο ασανσερ,αλλά δεν εχει καλο σημα και δεν ακουω τί λεει


Να κανω την καρδια μου πετρα και να τήν πεταξω στο κεφαλι του να ησυχασω


Φοβαμαι μην γυμνασω πολυ την κοιλια μου και μετα δεν μπορω να τήν ρουφαω


Εχει τοσο καλο καιρο που σκεφτομαι να παω να κλαψω εξω…


Μοδα τα μεταλλιζέ μαγιο…παντα ηθελα να μοιαζω με αθερίνα


Ενταξει ,αμα δεν με θες εσυ ,υπαρχουν κι αλλοι ενα σωρο που δεν με θελουν...


Πρεπει να χασω κι εκεινα τα κιλα της εγκυμοσυνης…και το δραμα ειναι ότι ποτέ δεν υπηρξα εγκυος…


Λαθη που πρεπει να αποφυγεις στο γυμναστηριο,λεει…...δεν πας ,και τα αποφευγεις ολα


Η πεθερα μου μού κανει μουτρα γιατι ανακατευομαι στα οικογενειακα μου


Αν εξαιρεσουμε την πραγματικοτητα ολα τα αλλα πηγαινουν υπεροχα


Το μυστικο ενός επιτυχημενου γαμου ειναι να πεις οχι στην προταση


Μια χαρα συνεργασιμος ειμαι οταν μ`αφηνουν στην ησυχια μου


Eχω κοψει την ζαχαρη στον καφε….βαζω μονο δυο ηρεμιστικα


Με ειπε μ@λάκα ενας στο δρομο σημερα τού ειπα αντε γ@μησου κατεβηκε απ`το αμαξι μού εδωσε τρεις μπουνιες κι εφυγε η κοτα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου