Πέμπτη 4 Μαΐου 2017

αυτη κι αυτος










-Εισαι πολυ περιεργη τελικα...
-Γιατι;
-Να`το παλι


Η μανα μου ειπε αν κανω τατουαζ να μην ξαναγυρισω σπιτι….το ακουσε ο μπαμπας μου και πηγε και χτυπησε οχι ενα, αλλά τρια


-Νομιζω οτι τήν ερωτευτηκα
-Μα την ειδες μονο απο πισω
-ηταν κεραυνοκωλος ερωτας


- Σού τά 'χω μαζεμενα...
- Μα τί νοικοκυρα γυναικα εχω εγω!


- Σεξ κανεις;
- Ποτε ποτε.
- Ληγουσα ή παραληγουσα;
- Ποιο;
- Ο τονος.


- Μωρο μου ηρθα.
- ΑΣΕ ΜΑΣ ΡΕ ΜΑΛΑΚΑ ΚΑΙ ΕΣΥ.
-  σού ηρθε περιοδος;
- ΠΟΥ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΡΕ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗ;
- Στην τυχη τό ειπα.


-Μ'αγαπας;
-Φυσικα μωρο μου
-Κι αν ημουν ασχημη;
-Η εξωτερικη ομορφια δεν μετραει
-Κι αν ειχα μικρα βυζια;
-Πόσο μικρα;


-Με ειπε στρατόκαυλο...
-Κι εσυ τί τής ειπες;
-“Κατ' αρχην μην μού μιλας απο ημιαναπαυση”


-Γεια σας,φερατε επιτελους προφυλακτικα;
-Ναι,τωρα έχουμε.
-Ωραια, βαλτα στον κ%λο σου και φερε ενα τεστ εγκυμοσυνης


-τί εχεις;
-μαλλον μαζεψε το τζιν μου
-ισως να μην φταιει το τζιν…μπορει,απλως, να πα….
-ΤΙ ΠΑ,ΚΩΣΤΑ;
-Πατερ ημων ο εν τοις ουρανοις


Το «στειλε μου όταν ξυπνησεις» είναι ρομαντικο,ενώ το «στειλε μου αμα ξυπνησεις» μακαβριο


Μού ειπε να χωρισουμε γιατι ηθελε να μεινει λιγο αναπηρος…


οταν η αλλη είναι πιο ψηλη και πιο αδυνατη απο εμας τοτε ειναι ξερακιανη ξυλοκοτα,ολοι το ξερουν αυτο


Φιλος με ειδε αβαφτη κι εγω τον ειδα ξυρισμενο…ε,ακομα αναρωτιομαστε ποιοι ειμαστε και από πού γννωριζομαστε…


Ανδρικος διαλογος,στο κουρειο:
-όπως παντα;
-ναι


Αν αγαπας καποιον αστον να φυγει…αν γυρισει δεν βρηκε καλυτερα


Σε απογνωση οι ιεροδουλες.
Δεν ξερουν τί να φορεσουν για να ξεχωρισουν από τα 14χρονα κοριτσια που ντυνονται για εξοδο


Θελω διπλα μου έναν αντρα να είναι πραος εναργης,πολυσχιδης,εμβριθης και άλλες τετοιες δυσκολες λεξεις που δεν ξερω τί σημαινουν…


-ναι,γεια σας,είναι εκει η Λιτσα;
-ναι
-μού την δινετε λιγο;
-κι εμενα μού την δινετε


Κάθε πρωι χτυπαω τη γροθια μου στο τραπεζι,λεω θα τά παρατησω όλα και θα φυγω…μετα, καθομαι λιγο γιατι ποναει το χερι μου…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου