Τρίτη 2 Μαΐου 2017

το επιουσιο ανεκδοτακι




-Σταμάτησα απ τη δουλειά,ένιωθα έντονα ένα κενό και ήθελα λίγο να μελετήσω τα επόμενα επαγγελματικά μου βήματα
-Σε διώξανε;
-Ναι


- Τι ευχή θα κάνεις πριν σβήσεις την τούρτα;
- Να τη φάω μόνος μου..


Πηγα να γραφτω σε Σχολη Οδηγων και μού λενε :
-Ασ`το,εχεις προβλημα προσανατολισμου
-Πού το καταλαβατε;
-Εδω ειναι Σχολη Χορου


-Έχω πάρει πολλά κιλά τελευταία, αλλά είναι κληρονομικό, φταίει και η καταγωγή μου.
-Γιατί, από πού είσαι;
-Απ' τα Παραπανήσια


-Καλό μου μακαρόνι πέρασε πρώτο.
-Όχι γλυκιά μου πατάτα προηγείσαι.
Ευγενή άμυλα...


Πρόβλεψη αυριανού καιρού:
Αν βάλετε κοντομάνικο, θα κάνει κρύο Αν βάλετε μακρυμάνικο, θα κάνει ζέστη.


Στο μαναβικο μου λεει η κοπελια ''Σας εχουν ζυγίσει εσας'';
Εφυγα,πανικοβλήθηκα, δεν θα γινω εγω ρεζίλι για δυο ντοματες !!!


- Ρε συ δεν μπορώ να θυμηθώ πως λένε ένα τραγούδι...
- Πως πάει;
- Καλά ρε φίλε δόξα τω Θεω, εσύ;
 

Push ups  είναι οι  καμψεις αγκωνων……στην Λαρισα,επιπλεον,είναι και το σημειο σηψης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου