Πέμπτη 13 Απριλίου 2017

το επιουσιο ανεκδοτακι



-  ο πατέρας μου μετανάστης στην Αίγυπτο 30 χρόνια φρόντιζε καμήλες και τώρα το κράτος του δίνει σύνταξη €300.
- Α, καμηλοσυνταξιούχος δηλαδή!


-Γιατί ακούς συνέχεια Μάλαμα ρε φίλε;
-Γιατί με λένε Γιώργο!
-Ε και;
-Όπου Γιώργος και Μάλαμα!


Οπου τα greeklish κανουν θραυση….Κυπριος διηγειται:
Λεει-μου shut up!....λαλώ-του fuck off!


Φεγγαράκι μου λαμπρό φέγγε μου να περπατώ,
κι αν δεν φέξεις χέστηκα,έχω και φακό.


η εγκληματικοτητα εχει παραγινει στην Αθηνα.Τις προαλλες ενας κουκουλοφορος ληστεψε μια τραπεζα και καθως εβγαινε απ την τραπεζα με τα λεφτα σε μια πλαστικη σακουλα τον ληστεψαν


ειμαι χαϊβανι κι ερχομαι,λεει…Χαϊδαρι εννοουσε,αλλά δεν τον διορθωσα γιατι ο κορεκτορας ξερει τί κανει…


αρχισε να βρεχει και φωναξα Χριστε μου τα ρουχα,χωρις να εχω απλωσει,ετσι από συνηθεια


ξεκινησα κρος φιτ και σε πεντε λεπτα ημουν νεκρος φιτ


 εχουμε και την Αφρικανα τηλεφωνητρια Νενε Μακούτε…


δεν κατεβαινει τιποτα κατω….αααα πατατακια!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου