Δευτέρα 17 Απριλίου 2017

αυτη κι αυτος





-Κωστα,πού ειναι το τηλεκοντρολ;
-εχεις δικιο αγαπη μου


Πνιγομουν με ένα ψαροκοκκαλο και η δικια μου με χτυπουσε ΑΠΑΛΑ στην πλατη…ναι μωρη δωσε μου κουραγιο για το μεγαλο ταξιδι…


Μπηκε πενηνταρα στο λεωφορειο βαμμενη,στολισμενη,στην πενα όλα…μα το Θεο,θα τής τήν κανω,θα σηκωθω για να κατσει!


ΑΥΤΗ κι ΑΥΤΗ
Βαζω βαρος πολυ δυσκολα μού λεει η αλλη,ααα  εγω πολυ ευκολα τής λεω  και γελασαμε   και μετα τής τραβηξα μια μπουνια στο μεσοφρυδο


-τί βλεπεις στο φλυτζανι        
-κρεβατι
-σεξ ή καταγμα;


Φυγαμε 3ημερο και ξεχασα τα καλλυντικα της…αυτη γελαει γιατι νομιζει ότι τής κανω πλακα…εγω γελαω για να πεθανω με χαμογελο


οταν ρωτησει αν είναι χοντρη δεν είναι αρκετο ένα απλο οχι…πρεπει να δειξεις και σοκαρισμενος…π.χ. τιναξου προς τα πισω,είναι πιο πειστικο

Ειπα σε πιτσα «σε αγαπαω ρε κουτι»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου