Παρασκευή 21 Απριλίου 2017

το επιουσιο ανεκδοτακι



-ληστεια!
-ημαρτον,ρε παιδια,μολις σφουγγαρισα


Ας κοψουμε ο,τι μάς παχαινει: τον καθρεφτη και την ζυγαρια


Ειπαμε χθες να παιξουμε ένα ψιλο χαρτακι για το καλο και αυριο εχουμε ραντεβου στο συμβολαιογραφο για τις μεταβιβασεις…


Στις τουαλετες αμα σάς χτυπησουν την πορτα αντι "αλλος" να τούς λετε "περνα μεσα"…να δω αν θα ξαναχτυπησυν αλλη φορά!


-ενας κομπος η χαρα μου…
-Γιωργος Νταλαρας;
-σακουλα ντελιβερά


Μού λειπεις…και δεν ξερω πώς να το διαχειρ…..ωπα! παγωτο!


εκανα και σημερα την καλη μου πραξη….βγηκα πριν να παω βολτα τον σκυλο μου και βλεπω εναν τυπο
να τρεχει να προλαβει το λεωφορειο…..αμολαω κι  εγω το ροτβάιλερ.....ντάξ.....τελικα το προλαβε!


-Μάνα πήρα ψάρι!
-Να σου πω πως να το μαγειρέψεις;
-Χρυσόψαρο πήρα!
-Παιδί μου, δεν θα χορτάσεις μ' αυτό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου