Δευτέρα 6 Μαρτίου 2017

αυτη κι αυτος



Οσο και να βαφεσαι,πιο ομορφη απ`όταν εισαι ευτυχισμενη δεν θα γινεις ποτέ


-όταν βηχεις να βαζεις χερι
………
-όχι ρε μενα ρε!


-θα σ`εχω πριγκιπισσα!
-Βασιλισσα θελω!
-δεν βγαινω μανα μου!


-ποσω χρονων εισαι;
-33
-μεγαλυτερη φαινεσαι
-εσυ ποσο εισαι;
-41
-πιο μ@λακας μού φαινεσαι


-και ποσω χρονων εισαι;
-εγω 20,εσεις;
-εμεις ολοι καλα δοξα τω Θεω


-ρε γυναικα μην ξαναοδηγησεις,δεν το`χεις
-σού `χω πει εγω να μην ξαναγ@μησεις;


-Νομιζω μαζεψε το τζιν
-Μπορει να μην φταιει το τζιν .
-Τι εννοεις ;
-Μπορει να πα...
-Τι πα Κωστα;
-Πατερ ημων ο εν τοις ουρανοις.!!!


Ο πρωην μου μού εστειλε μηνυμα «διαγραψε με από το τηλεφωνο σου!»….τού απαντησα «ποιος εισαι;»


Περιμενω μονο να με ρωτησει τι εχω…...τήν γ@μησε


Μοναδα μετρησης υποβοσκουσας τσατιλας : μαλιστα


-μωρο μου δες! Ο μπεμπης περπαταει!
-επιτελους!  Ψιτ μικρε πιασε μια μπυρα…


-αγαπη μου θυμασαι την κοπελα που σού εκανε like και σχολιασε κατω απ`το status σου καρδουλες και γελακια;
-ναι….
-τής εκαψαν το σπιτι της καημενουλας…


-ζαχαροπλαστης ηταν ο μπαμπας σου;
-ναι …πού το καταλαβες;
-180 κιλα εισαι,τι ΠΟΥ το καταλαβα;!


«δεν με αγαπας»μού λεει….εγω δεν την αγαπαω,που παω με άλλες για να βελτιωθω στο σεξ;!


Εχω μια φιλη που είναι παρα μα παρα πολύ τυχερη….μεσα σε ένα χρονο βρηκε  τον αντρα της ζωης της για τριτη φορά

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου