Τρίτη 21 Μαρτίου 2017

το επιουσιο ανεκδοτακι



-αχ τι ωραιο σκυλακι,δικο σας είναι;
-όχι,κρατουσα το λουρι και ηρθε και περασε μεσα το κεφαλι του


-μαστορα γιατι τα καρπουζια σου είναι μονο ΑΑ;   Σε υποβαθμισε η Moody`s;


-τι θα πει ακοινώνητος;
-ρωτα καναν αλλον


-και τι δουλεια κανεις;
-ειμαι πολιτικος μηχανικος
-ουαου!  Και πώς προλαβαινεις και τη Βουλη και το συνεργειο;


Σημερα εχω φαει καμια δεκαρια μηλα…ο γιατρος θα εχει φτασει στου διαολου τη μανα


Η άλλη ανεβαζει τραγουδι και γραφει «αφιερομενω»….πού αφιερομενεις κοριτσαρα μου;


Ανοιγω το ψυγειο μπας κι εχει τιποτα φαγωσιμο και μού τραγουδαει «μην περιμενεις πιαααα,όλα τελειωσανεεεεε….»


-αφεντικο σημερα δεν θα ερθω δουλεια ειμαι κουρασμενος
-κατσε σπιτι πασά μου να ξεκουραστεις
-ΚΛΕΙΣ`ΤΟ ΡΕ ΜΑΝΑ!
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου