Πέμπτη 2 Μαρτίου 2017

αυτη κι αυτος



-και δεν μού λες ρε Μαρια τί βαρος εχεις;
-κανονικο για μια κοπελα που εχει υψος 1,75
-εισαι 1,75;         
-όχι…..1,58


Βγαινω ραντεβου με την άλλη και μού λεει «ειμαι κολλημενη με τον πρωην μου 7 χρονια»….χαλαρωσε Πηνελοπη,μεχρι την Τροια πεταχτηκε,θα ερθει


-γιατι δεν βγαινεις με τους φιλους σου;
-ολοι χωρισμενοι ρε μωρο μου,εγω τι να κανω μαζι τους;
-προβα


-ρε εχω πετυχει 5 πρωην μου εξω σημερα….μικρος που είναι ο κοσμος
-δεν είναι μικρος ο κοσμος…εσυ τον εχεις παρει ολο!


-μωρο μου να βαλω τηγανι;
-ο,τι και να βαλεις σού παει


-γιατι εισαι γυμνη;
-δεν εχω τί να βαλω!
-μα,για στασου, εδώ στην ντουλαπα σου βλεπω δυο μπλουζες ,3 φορεματα,έναν Χρηστο,γειασου Χρηστο,και δυο παντελονια!


Μού εστειλε προσκλητηριο για τον γαμο του ο πρωην μου….δες τί σκεφτηκε παλι ο πUUστης για να με δει!


Η μεγαλυτερη πουτανιά στις γυναικες είναι η πουτανα η διαισθηση

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου