Πέμπτη 23 Μαρτίου 2017

αυτη κι αυτος



(απο την ημερα της γυναικας)
-Τού ειπα μωρο μου ένα χρονια πολλα δεν ειπες στη γυναικα της ζωης σου... και πηρε την μανα του


-αν ειχες όλα τα λεφτα του κοσμου τι αυτοκινητο θα επαιρνες;
-μωβ


-ειμαι λατρης του ωραιου φυλου
-γυναικάς;
-όχι,μ`αρεσουν οι μπακλαβαδες


- Ποιος είναι αυτός;
- Ο άντρας μου, η κολόνα του σπιτιού μου.
- Μα είναι κοντός και χοντρός!
- Είναι δωρικού ρυθμού.



Κι άλλος φίλος μου την Κυριακή παντρεύεται.
Εμ βέβαια δε γίνεται να ρουφάς την κοιλιά σου επ'άπειρον.


- Θες σοκολάτα;
- Ναι
- Θες πατατάκια, χυμό;
- Ναι
- Θες να τα φτιάξουμε;
- Συγνώμη, σε βλέπω σαν περίπτερο


Γυναικα ρε φιλε ...
Απο την πρωτη μερα προσπαθει να σε αλλαξει και μολις τα καταφερνει σε χωριζει γιατι δεν εισαι πλεον ο αντρας που γνωρισε!


-Τι δώρο πήρες στην γυναίκα σου;
- Εσώρουχα 
- Ε όχι ρε! Κι εγω το ίδιο της πήρα.
- Αφου δεν εχεις γυναίκα!
- Στην δικιά σου ρε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου