Δευτέρα 6 Μαρτίου 2017

το επιουσιο ανεκδοτακι





-μην ξαναρριξεις Knorr στο φαγητο,δεν γουσταρω
-τωρα ειν`αργα…ο κυβος ερριφθη


Εκανα μιση ωρα διαδρομο σημερα,ψοφησα,ελιωσα…μετα ηρθε ο εξυπνακιας ο γυμναστης και μού ειπε πως επρεπε να τον εχω ανοιχτο και κατι τετοιες μ@λ@κίες


Ανεβηκα στη ζυγαρια και εγραψε «σημασια εχει η προσωπικοτητα»


-μανα πού εβαλες την μπλουζα των Metallica;
-Metaplyta!


Μην φορατε μπλουζες με λεξεις που δεν ξερετε τι σημαινουν!....ειδικα εσυ γιαγια δεν εισαι SEXY BITCH


Εχω και την μανα μου κάθε φορά να με φτυνει που ειμαι λεει κουκλος…"αστα αυτά ρε μανα δεν τσιμπαω",τής λεω….εντωμεταξυ οντως ειμαι κουκλος…


-αααα,η πισω βεραντα βλεπει το βουνο εεε;
-τα ασιδερωτα είναι


Χωρισαμε γιατι ηταν ανωριμος…εκανε μπαμ-μπαμ όταν παιζαμε πολεμο…ενώ είναι πίου-πίου ρε φιλε


Μια καλη μου γειτονισσα σαν με ειδε μού ειπε ότι παχυνα κι εγω επειδη ειμαι ευγενικη τής εκανα ένα κοπλιμεντο για το μουστακι της

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου