Πέμπτη 30 Μαρτίου 2017

αυτη κι αυτος



-Μωρουλίνι τι δώρο θα μου πάρεις;
-Θες φόρεμα, μπότες, τσάντα;
-Ναι, θέλω!
-Θες ένα σετ μακιγιάζ, κολιέ και άρωμα; Θες;
-Ναι! Ναι!
-Πολλά θες!


Πριν τον γαμο
-κλεισε
-όχι εσυ κλεισε
Μετα τον γαμο
-σκασε
-όχι εσυ σκασε


Όταν βριζω τις πεθερες να ξερετε ότι βριζω τις δικες σας…η δικια μου είναι αγιος ανθρωπος,εχει και facebook και διαβαζει ο,τι γραφω…


-Ρωτησα αντρα τι εχει και μού ειπε τιποτα…τι παθατε;


-Με είπε ξενέρωτο επειδή δεν μου άρεσε η εκπληξη.
-Ποια έκπληξη;
-Την έπιασα με άλλον.


-σε είδα να φιλιεσαι με την  ζωντοχηρα του 3ου!
-σύμπτωση μωρό μου
-τι ήταν σύμπτωση ρε μαλακα;; που την φιλουσες;
-όχι, που μας ειδες


- Είναι όμορφη η κοπέλα σου όταν είναι άβαφη;
- Δεν ξέρω, δεν την έχω δει!


Μην κορναρετε σαν μαλακες χωρις λογο…θυμαται η μανα μου που δεν παντρευτηκα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου