Δευτέρα 20 Μαρτίου 2017

το επιουσιο ανεκδοτακι



  
Δημοσιο:
 
-ΑΜΚΑ έχετε ;
-Έχω
-Γνήσιο υπογραφής ;
-Έχω
-Εκκαθαριστικό 2016 ;
-Έχω
-Δήλωση του ν105 ;
-Έχω
-Ώρα έχετε ;
-Βεβαίως, 13.30
-Κλείσαμε λυπάμαι...



-Θα πάμε στη Μαρία το βράδυ;
-Ναι,καιρό εχουμε να πάμε
-Θα της πάρουμε τίποτα;
-Τοσα χρυσαφικά εχει,κάτι θα της βουτήξουμε


-Τι δουλειά κάνεις;
-Είμαι έμπορος ανθρωπινων οργάνων
-Ντροπή σου ρε, δεν έχεις καρδιά;
-Όχι, αλλά αν περιμένεις ως τη Τρίτη, θα σου βρω


Έσβησαν ένα τμήμα του γκράφιτι στο Πολυτεχνείο και επιτέλους ξαναείδαμε το καλλιτέχνημα από κάτω: ΓΑΥΡΟΙ ΜΟΥΝΙΑ-Θ13, ΜΑΡΩ ΕΙΣΑΙ ΚΑΥΛΑ κτλ.
 

-γιατι δεν τον βγαζουν σε ένα χρωμα τον κυβο του Ρουμπικ να τελειωνουμε;


-αν τρως σουβλακια στη Μεσογειων,πιανεται για μεσογειακη διατροφη;


-διακοποιές;

Παει χαθηκε και η φραση «θα μού το πληρωσεις!»….ειναι ολοι αφραγκοι

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου