Τρίτη 28 Μαρτίου 2017

αυτη κι αυτος.




-σ`αγαπω!
-το λες μονο και μονο επειδη σε εχω δεμενη στο πορτμπαγκαζ ή το εννοεις;


-ποσον  καιρο εχει εξαφανιστει η συζυγος;
-δυο μερες
-κυριε μου,για γυναικες δεν κανουμε τιποτα πριν περασει μηνας…μπορει απλως να εχει παει Ζαρα


Σιδερωνει πουκαμισο ο δικος μου και παιρνει υφος υπερηρωα…σιγα ρε iron man!


-βλεπεις τον σερβιτορο;
-αγαπη μου να σού εξηγησω…δυο φορες μονο…ενιωθα μονη και…
-να τον φωναξεις να πληρωσουμε


-συγνωμη,πρωτη φορά στο Συνταγμα,για να βγω Μοναστηρακι;
-ευθεια στην Ερμου
-πόση ωρα με τα ποδια;
-10 λεπτα μονος σου,κανα 3ωρο με γυναικα


-τι δωρο θα μού παρεις;
-εγω ειμαι το δωρο σου μωρο μου
-ωραια…..καρτα αλλαγης εβαλες;


-Κωστα μωρο μου συγνωμη που αργησα λιγο δεν εβρισκα τι να φορεσω
-ο Κωστας πεθανε,ειμαι ο εγγονος του


-σ`αγαπω
-νουμερακι να παρεις


- σ` ενοχλει που μού  κανουν like κοπέλες;
- οχι γιατί να μ'ενοχλει μωρο μου;
- Απλως ρώτησα..
- Να πας να ρωτησεις τις κ@ριολες που σού κανουν
like!


Ειπε ο πατερας μου μπροστα στη μανα μου «κουμαντο σ`αυτό το σπιτι κανω εγω» και νομιζω πρωτη φορά ειδα ανθρωπο να τραυματιζεται απο βλεμμα…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου