Σάββατο 11 Μαρτίου 2017

το επιουσιο ανεκδοτακι



-μαμα…
-στο δευτερο συρταρι


Όταν βαριεμαι πλησιαζω γιαγιουλες στο δρομο και τούς λεω «της κυρα-Κατινας το εγγονι ειμαι,τι κανετε;»…και κανουν πως με ξερουν και εχει πολύ πλακα


Τουριστας βλεπει μηχανακι τρεις απανω και ιχνος κρανος…"στη Γερμανια θα τού ειχαν παρει το διπλωμα" λεει…."μη φοβασαι,τού απαντανε,δεν εχει"


Μοναδα μετρησης ενδιαφεροντος: χεστηκα!


Μια φορά τσακωθηκα με τη μανα μου και στο τελος μού ειπε ότι εχω δικιο,στους καλυτερους γιατρους τρεχαμε


Δεν ξερω τι εχετε καταλαβει εσεις βλεποντας τσοντες…εγω εχω καταλαβει ότι αν χαλασει κατι στην κουζινα το γ@μησι δεν το γλυτωνεις με τιποτα


"πλαξ" είναι ,στην μεν καθαρευουσα η πλακα,στην δε Λαρισα ο Αναπληρωτης Υπουργος Υγειας


Ένα Χριστος Ανεστη εμεινε και παμε παραλια

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου