Τρίτη 14 Φεβρουαρίου 2017

Γιωργος Ζωγραφος



μουσικη   Λινος Κόκοτος
στιχοι  Αργυρης Βεργοπουλος 

ΜΙΚΡΟ ΠΑΙΔΙ ΣΑΝ ΗΜΟΥNΑ




Μικρό παιδί σαν ήμουνα
και πήγαινα σχολείο, μικρό παιδί
στα μάτια είχα τη χαρά
στα χέρια το βιβλίο, μικρό παιδί


Κι όταν η βαρυχειμωνιά
μου πάγωνε τα χέρια
στον ουρανό τα σήκωνα
να ζεσταθούν στ' αστέρια


Παιδί στα δεκατέσσερα
κλέψανε τη χαρά μου, μικρό παιδί
στα μάτια είχα τη φωτιά
τον ήλιο στη καρδιά μου μικρό παιδί


Μικρό παιδί σαν ήμουνα
και πήγαινα σχολείο ,μικρό παιδί
το γέλιο είχα συντροφιά
στα χέρια το βιβλίο, μικρό παιδί...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



ΤΟΥΤΟ ΤΟ ΠΡΩΙ





Τα δένδρα σήμαντρα ποτάμι το στρατί
μου 'πες να 'ρθώ κι ανταμωθήκαμε πρωί
και στου χειμώνα τη γαλάζια ερημιά
ήπιες τον ήλιο σε μια στάλα από δροσιά

Και χωριστήκαμε πρωί
κάτω απ' τη βροχή
Τούτο το πρωί τούτο το φιλί
είναι μάνα κι αδελφή μας
η παντοτινή

Τα χέρια κύματα τα μάτια σου σιωπή
οι ανάσες σύννεφα τα χείλη απαντοχή
για να γλιτώσουμε το τίμημα πικρό
Απρίλη μείναμε μονάχοι στο βυθό

Και φιληθήκαμε πρωί
κάτω απ' τη βροχή
Τούτο το πρωί τούτο το φιλί
είναι μάνα κι αδελφή μας
η παντοτινή

 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



ΡΑΧΗΛ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ





Δώσε μου τα μαλλιά σου
και γείρε το κορμί
το δένδρο εμαράθη
και κλαίει το πουλί

Πάρε το δρόμο κι έλα
στην ακροθαλασσιά
και ξάπλωσε κοντά μου
στην άσπρη αμμουδιά


Ανοιξή μου δακρυσμένη
ω Ραχήλ αγαπημένη

Μην πεις άλλο τραγούδι
και κλαψει ο ουρανός,
το δένδρο εμαράθη
κι εχάθη ο αδερφός

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου