Σάββατο 4 Φεβρουαρίου 2017

το επιουσιο ανεκδοτακι




Τον καιρο της κρισης…

Φημες λενε ότι το ΙΚΑ θα μετονομαστει σε ΙΚΕΑ με σλογκαν το «θεραπευσου μονος σου»

Αν δεν πληρωσουμε το ΔΝΤ θα μας το κοψουνε ;

Δεν ζει κι ο Μπετοβεν να γραψει την Συμφωνια να τελειωνουμε…

Πηρα ξεφλουδιστή καροτου…ένα-ένα τα ονειρα μου τα κανω πραγματικοτητα

Μην κορνιζαρετε τα πτυχεια σας γιατι μετα θα δυσκολευεστε να τα βαλετε στον κ%λο σας

-εισιτηριο εχετε;
-υγεια να εχουμε κι όλα τα αλλα ερχονται κυριε ελεγκτα μου

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Εδώ Ραδιο ISIS.GR…ο Αχμετ από τα Πατησια αφιερωνει στον Μοχαμετ από την Αμυγδαλεζα το επομενο κομματι : αποψε κανεις μπαμ!


Καπου στην Θεσσαλονικη:
-μου!
-με θα λες!
-μου!
-με σε λεω θα λες!
-αφηστε ησυχη την αγελαδα κυριε!


-μαμα τι σημαινει ντερτι;
-καημος
-τι καημο εχει το πατωμα;
-τι λες παιδι μου;
-the floor is very dirty

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου