Τρίτη 7 Φεβρουαρίου 2017

Χαρουλα Αλεξιου

ΔΕΚΑΤΡΕΙΣ ΦΩΤΙΕΣ

Στιχοι-μουσικη: Χάρις Αλεξίου


Θ ανάψω δεκατρείς φωτιές
μιας και δε φάνηκε απόψε το φεγγάρι
Κι ο πιο παλιός μου αμανές
απ το βαθύ σου ύπνο θα ρθει να σε πάρει

Και στη δωδέκατη φωτιά
όλα τα ρούχα που φοράς θα κάψω φως μου
Κι από το στήθος μου βαθιά
θα βγει λυγμός ν ανάψει τις φωτιές του κόσμου

Μα μην αργήσεις, κι όταν ξυπνήσεις
Τη φλόγα της καρδιάς έλα να σβήσεις

Μα μην αργήσεις, κι όταν μ`αφήσεις
Να τάξεις της φωτιάς πως θα γυρίσεις

Θ ανάψω δεκατρείς φωτιές
και θα διαλέξω το αστέρι που σου μοιάζει
Θα πω στη νύχτα τρεις φορές
Το όνομά σου με παράπονο και νάζι

Κι από τον ύπνο σου θα βγεις
Θ ακολουθήσεις το τραγούδι της ψυχής μου
Σ ένα άλλο όνειρο θα μπεις
Αυτό που διάλεξε ο νοτιάς και το κορμί μου

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

ΔΙ`ΕΥΧΩΝ

 Μουσική: Νίκος Αντύπας
Στίχοι: Λίνα Νικολακοπούλου

http://picosong.com/ramA

Πετούν γεράκια απ’ τις φωλιές
την τρομαγμένη μας ζωή να δουν εικόνα
σαν τις παλιές αμαρτωλές
που δεν τους στάθηκε αγκαλιά ούτε κρυψώνα

Κάτω απ’ την άρρωστη βροχή
στις εθνıκές των φορτηγών με τα ψυγεία
το μαύρο λάδι απ’ την ψυχή
δεν καίει για κάτι που να μοιάζει μ’ ευλογία

Δι’ ευχών των αγίων ημών
στους ναούς των μεγάλων λυγμών
Δι’ ευχών των αγίων της γης
ορατής και αοράτου πληγής

Δι’ ευχών των αγίων που κλαις
που μπορείς σ’ αγαπάω να λες
Δι’ ευχών των αγίων κι αεί
με Θεού πνοή

Κοιτάω τον ήλιο απ’ το βουνό
κι οι δυναμίτες της ψυχής μου σπαν` την πέτρα
κι εγώ να τρέξω ξεκινώ
μεσ’ στης παγκόσμιας λογικής τα πέντε μέτρα

Με χαραγμένα τ’ αρχικά
όνομα και αίμα και φυλή κι αρχαία τείχη
και μ’ ένα δέμα ελληνικά
θα γράψω, κόσμε, τους χρησμούς μου με το νύχι.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 
ΕΧΩ ΜΙΑ ΑΓΑΠΗ ΓΙΑ ΣΕΝΑ

Μουσική: Σόλων Αποστολάκης
Στίχοι: Τάσος Βουγιατζής



Κοίτα με, κι αν είμαι αυτό που γυρεύεις
στ' άγνωστο μόνος ξανά μην πηγαίνεις.
Ψάξε με έχω βαθιά μου κρυμμένο
τ' όνειρο που το 'χες χρόνια χαμένο.

Έχω μια αγάπη για σένα
κόκκινη όπως το αίμα
φλόγα το χάδι τα βράδια ανάβει φωτιές.
Έχω μια αγάπη στα χείλια
τρέχει τις νύχτες με χίλια
να 'ρθει κοντά σου, αγάπη μου γεια σου, να λες.

Κοίτα με, κι αν είμαι αυτό που ζητούσες
στ' άγνωστο, στις ερημιές που γυρνούσες.
Ψάξε με, παρ' τη ζωή μου απ' το χέρι
μάτια μου, πόσα η καρδιά σου δεν ξέρει.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου