Πέμπτη 16 Φεβρουαρίου 2017

το επιουσιο ανεκδοτακι




-αραγε τι εκαναν οι γονεις μας για να μην βαριουνται τοτε που δεν υπηρχε το ιντερνετ;
-εγω παντως ρωτησα και τα 9 αδερφια μου,αλλά κανεις δεν ξερει


Τελειο το ηλεκτρικο υποστρωμα…μεχρι το πρωι μπορει να εχω κλωσσησει  και αυγα


-πού πας χωρις αγαπη,στη νυχτα στη βροχη;
-να παρω πατατακια


Κοιμηθηκα τοσο πολύ που ο πρωταγωνιστης στο ονειρο μού ειπε: –ελεος ρε συ ξυπνα, τι άλλο θα μας βαλεις ακομα να κανουμε;


-αν θες να ξερεις εγω δεν εχω κανενα θεμα με την ηλικια μου!
-πόσο εισαι;
-μακαρονια με κιμα


Θα τα θυμομαστε όλα αυτά σε καποια φαρμα της Φιλανδιας ενώ θα αρμεγουμε ταρανδους, και θα γελαμε


2-3 φορες την εβδομαδα ψαρι,λεει η διαιτα…και στο τελος αντις για κιλα θα χασω το σπιτι μου


-πού πας νυχτιακτικα;
-παω να δω μηπως αφησα ανοιχτο το φως στην κουζινα
-φερε μου κι εμενα…


Ναδιρ είναι το χαμηλοτερο σημειο …και…στη Λαρισα,η απαντηση στην ερωτηση «γιατί πηγε ο Χρυσαυγιτης στην διαδηλωση;»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου