Δευτέρα 13 Φεβρουαρίου 2017

το επιουσιο ανεκδοτακι





Μού λεει "κατσε να σού πω τον καφε"....καθομαι εγω δοκιμαζει αυτος.... "μετριος είναι " μού λεει…και ειχε δικιο.... και σκεψου ότι αυτά εγω δεν τα πιστευα

Φετος στο λαιμο θα φορεθει πολύ η πετρα…με ένα σκοινι

-πώς ξυπνας τοσο πρωι;
-κλαιγοντας

-δεν λειτουργει ο φουρνος κατι επαθε
-κατεβασε τον γενικο να τον φκιαξω
-ποιον γενικο;
-τον γενικο διευθυντη

οχι ότι τρωω ασταματητα αλλά αν κατι λειπει από το ψυγειο σας εγω το εφαγα
  
Πληρωσε ο γειτονας να τού βαψουν το σπιτι εξωτερικα, για να ερθει ο άλλος να γραψει «ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΜΠΕΜΠΑ ΜΟΥ»

-μαμα μού δινεις 50 ευρω
-τι τα θες;
-για το χαμογελο του παιδιου σου


-Έχετε δυσκολία να πάρετε αποφάσεις;
– Και ναι και όχι, γιατρέ μου.


Αν επιβιωσουμε με το τριτο μνημονιο,να βγαλουμε τον σταυρο από την σημαια και να βαλουμε κατσαριδα


-τι πινεις και δεν μάς δινεις;
-τσαι ιπποφαες με κατεχινες
-καλα κανεις και δεν μάς δινεις

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου