Τετάρτη 8 Φεβρουαρίου 2017

κι ο Λουκιανος Κηλαηδονης να μάς χαμογελαει,αθανατος....




Ο ΔΡΑΓΟΥΜΑΝΟΣ ΤΟΥ ΒΕΖΥΡΗ

Στιχοι:Λευτερης Παπαδοπουλος


Ο Δραγουμάνος του Βεζίρη
πίνει μαστίχα, ρίχνει τα χαρτιά.
Το `να του μάτι στο Μισσίρι
τ’ άλλο του μάτι στην Αρβανιτιά.
Κι όταν βαράει παλαμάκια
δούλες, σερμπέτια, μέλια έρχονται σωρό
και του Αχμέτ Αγά τα χανουμάκια
στην προσταγή του στήνουνε χορό.

Φάτε και πιειτε Δραγουμάνοι
τώρα που όλα είναι για τα σας.
Έτσι ορίζει το φιρμάνι
κι ο πολυχρονεμένος σας Πασάς.
Κι όσο για μας σ’ ένα καλύβι
γεια σου Τζαβέλα, γεια σου Γέρο του Μοριά
βράδυ πρωί θα λιώνουμε μολύβι
για την τιμή και για τη λευτεριά.

 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

ΜΗ ΧΤΥΠΑΣ


Στιχοι:Μανος Ελευθεριου


Μη χτυπάς
να σ’ ανοίξουνε, μη χτυπάς
σ’ ένα σπίτι κλειστό
που κανείς δε σ’ ακούει.
Τώρα μιαν αγάπη ζητάς
και γι’ αυτή ξενυχτάς
κι επιμένεις ακόμη.
Δρόμοι δεν υπάρχουν φορές
που γυρίζουν ξανά
για τις ίδιες χαρές.

Ποτέ μη χτυπάς μια πόρτα κλειστή,
μια πόρτα για σένα χαμένη.
Ο δρόμος αυτός κι αν είναι στενός,
δεν είναι για σένα στερνός.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



ΑΧ ΜΑΡΙΑ ( ΦΕΥΓΕΙ ΤΟ ΤΡΕΝΟ)

Στιχοι:Γιαννης Λογοθετης


Φεύγει το τρένο σαν χελιδόνι
δεύτερη θέση, τρίτο βαγόνι,
να του σπιτιού σου η γωνία
φεύγει το τρένο στη Γερμανία.

Αχ Μαρία, αχ Μαρία
μόνος μου στην μπυραρία
ονειρεύομαι τη νύχτα που σε πρωτοφίλησα.
Αχ Μαρία, αχ Μαρία
μόνος μου στην μπυραρία
το ποτήρι μου με δάκρυα ξεχείλισα.

Φεύγει το τρένο, στον κάμπο χιόνι
θα μου κρυώνεις που θα `σαι μόνη,
λιώνει η καρδιά μου στην αγωνία
μπήκε το τρένο στη Γερμανία.



 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου