Τετάρτη 1 Φεβρουαρίου 2017

αυτη κι αυτος




-τι είναι αυτό που φοράς;
-τουνίκ
-γιατι; χωρισες με τον Κωστα;


Πηγαμε Αραχωβα,του λεω «να εδώ είναι το ξενοδοχειο που ειχα μεινει με τον πρωην μου» και γελασαμε παρα πολύ και τωρα γυρναω με το ΚΤΕΛ Βοιωτιας…


Η άλλη μού λεει "μού φαινεσαι αντρας που αλλαζεις τις γυναικες σαν τα πουκαμισα"…εγω εντωμεταξυ εχω να βρω γκομενα 5 χρονια…εχει ματι η καργιολα


-τι εχεις;
-ασε με,δεν θα με καταλαβεις
-καλα
-ειδες που δεν με καταλαβαινεις;


-με ειπε χοντρη μπροστα στον κοσμο…εμενα,ν`ανοιξει η Γη να με καταπιει!
-όχι ρε συ,να φρακαρει ο αξονας να μην γυριζει να`χουμε άλλα;


-αλλαξες νουμερο;
-όχι ακομα με τον Κωστα ειμαι


-εχουμε προβλημα στη σχεση μας
-γιατι το λες αυτό Μαρια μου;
-Εφη με λενε Κωστα
-εμενα Σταύρο


-πόσων χρονών εισαι;
20 χρονών και 15 ετων


Πρεπει να του στειλω μηνυμα του τυπου ότι τον σκεφτηκα αλλά του εχω και νευρα…ΟΚ το`χω…
ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΡΕ ΖΩΟΝ;


"βρε καλως τον" σημαινει καλως ηρθες μωρο μου,
"βρε βρε καλως τον" σημαινει "την γ@... μωρο μου"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου