Δευτέρα 30 Ιανουαρίου 2017

με τον Γιωργο Νταλαρα





Αμμοχωστος (Θαλασσινος ο κορφος σου)

στιχοι:Νικη Κατσαουνη
μουσικη: Μιχαλης Χριστοδουλιδης

http://picosong.com/ruhw

Θαλασσινός ο κόρφος σου κι ανθοί στις αμασχάλες
κι ολόδροση πώς μύριζες στις πρώτες τις ψιχάλες
πόλη που παίζαμε παιδιά μες την πλατιά ποδιά σου
με ψάρια και λεμονανθούς χαμήλωσ’ τη ματιά σου

Τις θύρες σου να κλείσεις θες και να μας περιμένεις
και μυρωδιές και ομορφιές τον ξένο να μη ραίνεις

σφάλιξε κλείσε δίπλωσε παράπονο στα χείλη
χώσου στην άμμο Αμμόχωστος σαν σπάνιο κοχύλι

Και μεις πουλιά που διώξαν μας τον Αύγουστο οι εχθροί σου
να ξέρεις θα γυρίσουμε πιστοί στην άνοιξή σου

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Δεν εκανα ταξιδια μακρινα


Στίχοι: Παρασκευας Καρασούλος 
Μουσική:  Γιωργος Ανδρεου 


Δεν έκανα ταξίδια μακρινά
τα χρόνια μου είχαν ρίζες ήταν δέντρα
που τα `ντυσε με φύλλα η καρδιά
και τ’ άφησε ν’ ανθίζουν μες την πέτρα

Δεν έκανα ταξίδια μακρινά
οι άνθρωποι που αγάπησα ήταν δάση
οι φίλοι μου φεγγάρια ήταν νησιά
που δίψασε η καρδιά μου να τα ψάξει

Το πιο μακρύ ταξίδι μου εσύ
η νύχτα εσύ το όνειρο της μέρας
μικρή πατρίδα σώμα μου κι αρχή
η γη μου εσύ ανάσα μου κι αέρας

Δεν έκανα ταξίδια μακρινά
ταξίδεψε η καρδιά κι αυτό μου φτάνει
σε όνειρα σ’ αισθήματα υγρά
το μυστικό τον κόσμο ν’ ανασάνει

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ομορφη και παραξενη πατριδα

Στίχοι: Ελυτης 
Μουσική:  Δημητρης Λάγιος


Όμορφη και παράξενη πατρίδα
ωσάν αυτή που μου ’λαχε δεν είδα

Ρίχνει να πιάσει ψάρια - πιάνει φτερωτά
στήνει στη γη καράβι - κήπο στα νερά
κλαίει φιλεί το χώμα - ξενιτεύεται
μένει στους πέντε δρόμους - αντρειεύεται

Κάνει να πάρει πέτρα - τηνε παρατά
κάνει να τη σκαλίσει - βγάνει θάματα
μπαίνει σ’ ένα βαρκάκι - πιάνει ωκεανούς
ξεσηκωμούς γυρεύει - θέλει τύραννους

 
























Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου