Πέμπτη 26 Ιανουαρίου 2017

αυτη κι αυτος




αγοραζει ο τυπος κινητο, δεν το λεει στην γυναικα του ενεκα που σκοπευει να τής κανει μια μικρη πλακα…γυριζει σπιτι,την χαιρεταει,μπαινει στο μπανιο και καλει από το κινητο το σταθερο του σπιτιου…το σηκωνει αυτή;-λεγετε
αυτος:-γεια σου κουκλα
αυτη:-ΚΛΕΙΣΕ ΚΛΕΙΣΕ ειναι ο μ@λ@κ@ς στο μπανιο!


Η γκομενα μου ειναι νυφομανης ….ολη μερα κοιταει νυφικα


-η σχεση μου με την γυναικα μου εχει περασει πλεον σε αλλο επιπεδο
-δηλαδη;
-δηλαδη εγω μενω στο ισογειο  κι αυτή στον 3ο με την μανα της


-τρακαρα την πρωην σου χθες
-πώς ηταν;
-φουλ νευρα,μαλλον τήν πειραξε ο χωρισμος
-γιατι,τί σού ειπε;
-«πού πας ρε μ@λάκα χωρις ασφαλεια;»


-Πώς θα λεγοταν το «50 αποχρωσεις του γκρι « αν το ειχε γραψει αντρας; 
-γκρι


-τί ωρα γυρισες χθες;
 -2 και 5 
-τί λες ρε καθικι ξυπνια ημουν στις 7 γυρισες!
 -ε κι εγω τί ειπα; 


  Βγαζει η αλλη να πληρωσει,ασε κοπελια ο αντρας πληρωνει και τής παιρνω τα λεφτα από το χερι και τά δινω στον σερβιτορο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου