Τρίτη 17 Ιανουαρίου 2017

αυτη κι αυτος



Οταν αργει να ετοιμαστει η δικια μου,τής τά λεω χυμα, δεν κωλωνω .
Εχω λιγο αγχος βεβαια , μηπως κλεισει ξαφνικα το πιστολακι και με ακουσει

Πώς περιμενουν οι γυναικες απο εναν αντρα να τίς καταλαβει, οταν ουτε κι αυτές δεν ξερουν τί θελουν;

-Ρε συ η γυναίκα σου αμαξι δεν ηθελε για την γιορτη της; γιατι τής πηρες διαμαντι;
-Εισαι τρελος ρε; Πού θα βρω ψευτικο αμαξι;

Τόν παρακολουθω λεει και κατι τετοια….δεν φτανει που δεν μού παει καθολου η ξανθια περουκα, εχω και τις ιδεοληψιες του…

11 στις 10 γυναικες εχουν δικιο

Ο καρχαριας μαθαινω εχει δυο πεη!
Εν τω μεταξυ δεν εχει και καθολου χερια, πώς να μην ειναι επιθετικος μετα;

-ηθελε να χωρισουμε και ειπα ως δικαιολογια οτι ειμαι εγκυος.
-Ρε Κωστα...

Ακουγεται η εξωπορτα...Αυτή φωναζει –ο αντρας μου!...ο τυπος πηδαει γυμνος από το παραθυρο στον κηπο,πεφτει πανω σε έναν θαμνο,ανασηκωνεται κακην- κακως και βρισκεται διπλα σε καποιον περαστικο που τρεχει τζογκιν...για να απομακρυνθει αρχιζει κι αυτος το τζογκιν,ο άλλος τον κοιταει λοξα και ρωταει
-ετσι τρεχεις παντα,γυμνος;
-ναι
-με προφυλακτικο;
/
/
/
/
-μονο όταν βρεχει

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου