Τρίτη 20 Δεκεμβρίου 2016

αναδελφοι αφορισμοι



Ο χωρισμος Κρατους-Eκκλησιας πρεπει να γινει καποτε ωστε να κυβερνησει απροσκοπτα η Eκκλησια και το Κρατος να παψει να μπερδευεται στα ποδια της

Το λαθος δεν το καταλαβαινεις όταν το κανεις αλλά όταν ερθει η ωρα να το πληρωσεις

Ενας σοφος ανθρωπος ειπε καποτε «δεν γ@μιεται» και εζησε αυτος καλα κι εμεις καλυτερα

Δεν ειμαι «καθως πρεπει»,ειμαι «καθως αισθανομαι»

Σημασια δεν εχει το ταξιδι αλλά πόσα ρουχα χωραει η βαλιτσα

 Ενας απλος ηθικος κανονας: μού φερεσαι καλα,σού φερομαι καλυτερα

Γενικα ειμαι καλα…αρκει να μην σκεφτομαι το μελλον…ή το παρελθον…ή το παρον


  Και τρια του  Gabriel Garcia Marquez:

Σ`αγαπω όχι για το ποιος εισαι,αλλά για το ποιος ειμαι εγω όταν ειμαι διπλα σου 

Αν ο Θεος δεν αναπαυοταν την Κυριακη θα προλαβαινε να τελειωσει τον Κοσμο

Ενας αντρας καταλαβαινει πότε αρχιζει να γερναει:όταν αρχιζει να μοιαζει με τον πατερα του

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου