Πέμπτη 1 Δεκεμβρίου 2016

το επιουσιο ανεκδοτακι




-πού`σαι ρε Κωστα; χαθηκαμε…περνα απ`το σπιτι μου για γλυκο το απογευμα αν θες
-ναι αμε!  τι γλυκο;
-ξερω `γω;,φερε κανα προφιτερολ

Να βαλω τα μεταξωτα  και να χωρανε…

Να σκασει η Deutsche Bank να γεμισει η Ελλαδα λάθρο με ασπρες καλτσες και σανταλια;  φρικη,ουτε να το σκεφτομαι!

-Χρονια Πολλα!,εφερα την τουρτα
-μα εγω μονο κερακια μεσα σε κατι ψιχουλα βλεπω
-ειχε κινηση

-ελα Κωστα,ο πατερας σου ειμαι,τι κανεις;
-χωρισα,εσπασα το χερι μου και με απελυσαν
-μπραβο αγορι μου…ακου,εχω ένα θεματακι με το ιντερνετ

-0υ πατεραζμ` τν Γκυριακη πηγε Θσαλουνικ`
-οδικως;
-αμ ποιος! ο θκος;

Να παρουμε λεει και μια σαλατα για τη μεση…κανει καλο στη μεση η σαλατα;  θα τρελαθω!

-θα μάς φερετε μια χωριατικη;
-σαλατα;
-όχι βελεντζα

Εχω κρατησει μια καλη Αυγουστιατικη Πανσεληνο και  τήν ανεβαζω σε κάθε πανσεληνο για να φαινονται οι δικές σας δευτεράντζες!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου