Τρίτη 8 Νοεμβρίου 2016

αυτη κι αυτος



Γυναικεια λογικη:  θα αναστεναζω και θα ξεφυσαω μεχρι να με ρωτησει τι εχω και θα απαντησω «τιποτα» για να καταλαβει ότι κατι εχω

-την βλεπεις αυτή;
-ναι
-καθεται σε ολους και μετα τους δερνει!
-ααα την πουτανίτζα!

Στελνω τον δικο μου να παρει κατι δανεικα από μια γνωστη και την πιανει γκομενα….εκει που μας χρωστουσανε μάς πηραν και το βοδι


-αθλιε,μού εφαγες τα καλυτερα μου χρονια!
-φαινεται ηταν ληγμενα,γιατι ξερναγα ολη τη νυχτα


-ειμαστε για ποτο,ελα
-βαριεμαι
-είναι και το Κατερινακι
-χεστηκα για το Κατερινακι…εγω για σάς θα βγω


-πώς θα σε αναγνωρισω;
-ειμαι κοντη,λεπτη,με σπυρακια και γυαλια μυωπιας…εσυ;
-εγω δεν θα ερθω


-ματακια μου;
-κομμενα τα μου!
-ατακια ου;


-μού λεει η άλλη,δεν φτανει που εισαι κουκλος,εισαι και πανεξυπνος
-ποια άλλη ρε;
-η Μαρια
-ποια Μαρια ρε
-η μανα μου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου