Κυριακή 6 Νοεμβρίου 2016

αυτη κι αυτος



-Δεν ειμαι εγω κυκλοθυμικη….εσυ εισαι μαλακας του κερατα,ρε μωρακι

-θελω να σε δω
-κοιτα!

Μαθαινω στη δικια μου σκακι και παλευω τρεις ωρες να τής εξηγησω ότι είναι ασχετο αν ο βασιλιας με την βασιλισσα παντρευτηκαν από ερωτα ή με συνοικεσιο...


Καποια μερα θα σας μιλησω για ΣΕΞ ,να ξεστραβωθειτε…περιμενω να κανω όμως πρωτα μην σάς παρω στο λαιμο μου

-θα βαλω τα κλαματα
-ο,τι και να βαλεις κουκλα εισαι

Εδωσα στην πεθερα μου λιγο νερο με ποντικοφαρμακο και αρχισε να χτυπιεται,να βγαζει αφρους και στο τελος επεσε ξερη….πού να ξερω εγω ότι ηταν αλλεργικη;

-ζαχαροπλαστης είναι ο πατερας σου;
-ναι,πώς το καταλαβες;
-τόν αφηνεις να πουλησει τιποτα;

-γυναικα, δεν το πιστευω! πώς και μιλησες στο τηλεφωνο μονο ένα τεταρτο;
-ειχαν παρει λαθος
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου