Κυριακή 27 Νοεμβρίου 2016

η γοητεια του παραδοξου



-σε σκεφτομαι συνεχεια….εσυ;
-εγω γιατι να με σκεφτομαι;

Πρώτον είναι απαράδεκτο να παίρνετε κρυφά τα κινητά των συντρόφων σας και να τα ψάχνετε.. και δεύτερον περιμένετε πρώτα να τούς πάρει ο υπνος

-μωρο μου θα με πας στην φιφθ αβενιου;
-κατ`αρχην γιατι ψευδιζεις;

-αν δεν ημουνα ερωτευμενη με αλλους δυο,ολη μερα για σενα θα εκλαιγα…ΑΧΑΡΙΣΤΕ!

Σταματηστε να γραφετε συκοφαντιες για τα προιοντα LIDL…εγω ειχα παρει μια φορά παγωτα…2 χρονια τα ξεχασα εκτος ψυγειου και  ακομα δεν εχουν λιωσει

Οι στεγνωτηρες χεριων είναι πολύ χρησιμοι αν  θες να ζεστανεις λιγο τα χερια πριν τα σκουπισεις πανω σου

Ερχεται ο άλλος σπιτι,βλεπει το ελλειπτικο και μού λεει  ποιος κανει;…ποιος να κανει ρε βλακα;κανείς βεβαια!

Καποτε ημουνα κι εγω σε μια πολύ σοβαρη σχεση….ουτε χαμογελο δεν σκαγαμε

-τι εχεις;
-ειμαι πολύ στενοχωρημενος
-ε,μην στενοχωριεσαι
-πώς δεν το σκεφτηκα!....σ`ευχαριστω

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου