Τετάρτη 16 Νοεμβρίου 2016

αυτη κι αυτος



ξερεις ότι βρηκες το άλλο σου μισο όταν μιλατε με τα ματια.…όπως εγω και η γυναικα μου…..
τής ειπα ότι θα βγω,με κοιταξε, και τωρα στρωνω τον καναπε

-μωρο μου,ποιο ειναι το σωστο,ζηλεια ή ζηλια;
-να ρωτησεις τα τσουλακια σου!

Γυναικεια περιοδικα:
Σελιδα 15: Αγαπηστε το σωμα σας όπως και να είναι
Σελιδα 25: Πώς να χασετε 6 κιλα σε ένα μηνα
Σελιδα 35: η καλυτερη συνταγη για τουρτα

Χωρισε η κολλητη μου,μού στελνει συνεχως μηνυματα,δεν χρειαζεται καν να τα διαβαζω,απλως κάθε 5 λεπτα τής γραφω «ε ρε τον μαλακα», και ειμαστε ΟΚ

Ειχα καθυστερηση…παω στο γιατρο…μηπως δεν προσεξες την τελευταια φορά μού λεει….γιατρε αν δεν προσεχα την τελευταια φορά τωρα θα`χαμε βαφτισια


-δηλαδη κλεινεις τα 26 και πας 27;
-κλεινω τα 26 και δεν παω πουθενα

-δεν πειραζει μωρο μου που δεν βρηκες παπουτσια σε 450 μαγαζια….συμβαινουν αυτά


Μια φορά ειπε αντρας ΟΧΙ και κανουμε παρελαση εδώ και 76 χρονια
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου