Τρίτη 22 Νοεμβρίου 2016

αυτη κι αυτος



Θα την πάρει ο διάολος μόλις το σηκώσει.Δεν περνάνε αυτά σε 'μένα.
-Ναι;
-Έλα ρε αγάπη μου, πού είσαι;Ανησύχησα

-Τι έβλεπες το μεσημέρι στον ύπνο σου και φώναζες έτσι ρε Μαρια;
-Τι φώναζα;
-Βάλτο βαλτο!
-Κανένα μπασκετακι θα έβλεπα, ματια μου

Ο Βούδας ήταν ένας απλός άντρας που είχε καθίσει και περίμενε την γυναίκα του να ετοιμαστεί....

Λεω στην κοπελα μου χτες το βραδυ
- Μωρο μου στο κρεβατι γινομαι ταυρος!
και μου απανταει
- Το καλο θα ηταν να γινοσουνα μαυρος!!

- Έλα ρε θα το ακυρώσουμε το αποψινό
- Γιατί ρε;
- Η δικιά μου δεν είναι καλά
- Τι έχει;
- Τίποτα
- Ωωωω φίλε, παλούκι!

- Θα το κάνουμε εδώ στο αμάξι απόψε, είναι η γυναίκα μου σπίτι
- Αχ είσαι ήδη πολύ σκληρός!
- Μαράκι άσε το χειρόφρενο να οργανωθούμε !

-Τι διαβάζεις εκει ρε;
- Στάσεις του σεξ στην εγκυμοσύνη
- ρε, ειναι το Μαράκι εγκυος;
- Οχι μωρε πάχυνε

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου