Πέμπτη 3 Νοεμβρίου 2016

αυτη κι αυτος



Αν ο Μεταξας ηταν γυναικα θα γιορταζαμε την επετειο του «Ισως,δεν ξερω,δεν ειμαι καλα αυτή την περιοδο,σε βλεπω σαν φιλο»

-με χωρισε η γυναικα μου γιατι ροχαλιζα
-τοσο δυνατα ρε;
-γ@μησε τα,να φανταστεις με πηρε ο υπνος στης γειτονισσας και μ`ακουσε 

40 χρονια λεει θα διαρκεσει η κριση στην Ελλαδα.Δηλαδη όταν εγω θα ειμαι …..
40 χρονια λεει θα διαρκεσει η κριση

-μολις ερθει η πεθερα μου θα τήν κοπανησω
-και δεν θα καταλαβει ότι εφυγες εξ αιτιας της;
-όχι δεν καταλαβες


-γιατι δεν βγαινεις με τους φιλους σου;
-ολοι χωρισμενοι ρε μωρο μου…εγω τι να κανω μαζι τους;
-προβα

-βλεπεις πόσο αδυνατισα; Παιρνω κατι καινουργια χαπια…
-παραισθησιογονα;

-Φευγοντας κλεισε την πορτα,μην κανει ρευμα και φερει και αλλους μαλακες…

-Kωστα κοιτα,χωραω στο περσινο τζην!
-το δικο μου ειναι

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου