Σάββατο 12 Νοεμβρίου 2016

το επιουσιο ανεκδοτακι



Εδώ και δυο μηνες εχω ξεκινησει εντατικη γυμναστικη και ηδη βλεπω τα πρωτα μικρα αποτελεσματα….εεεεε ρε τί εχει να γινει το καλοκαιρι του 2030!!!!!

-καφετζη,κανε μου εναν double caramel macchiato μερακλιδικο!

Το αιμα μου είναι τοσο ελληνικο που αν το κοιταξεις με μικροσκοπιο τα αιμοπεταλια μου καθονται στο μπαλκονι και πινουν φραπε

-τι σού είναι η τεχνολογια!…..ανεβηκα στη ζυγαρια και δειχνει το υψος μου

-σημερα θα κανω μπαμιες
-μαμα σημερα θα κανω τατουαζ
-μην τολμησεις!
-στα λογια μου ερχεσαι


Χρονια Πολλα στη Δημητρα και στα ψηλα κοριτσια που στη Λαρισα τα αποκαλουν ετσι

-το παιδι μας ,γιατρε,ξυπναει δυο το πρωι και μετα δεν ξανακοιμαται…τί να κανουμε;
-ανοιξτε του έναν φουρνο


-τρωω σαν να μην υπαρχει αυριο
-θα τό εφαγες κι αυτο μαλλον


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου