Πέμπτη 13 Οκτωβρίου 2016

αφορισμοι



Παψε να ψαχνεις την ευτυχια στο ιδιο μερος που την εχασες

Κανενας δεν είναι τοσο απασχολημενος οσο λεει….ειναι,απλως,θεμα προτεραιοτητων

Τα πιο σπουδαια  μαθηματα της ζωης μαθαινονται την χειροτερη στιγμη και από τα χειροτερα λαθη

Μερικες φορές το πιο δυνατο φως το δινει μια γεφυρα που καιγεται

Ένα πραγμα είναι χειροτερο από το να σε εξαπατουν: να το συνηθισεις

Εμαθα τοσα πολλα από τα λαθη μου που σκεφτομαι να κανω κι αλλα

Καρμα το λενε στην Ινδια…στην Ελλαδα το λενε γ@μω την τυχη μου γ@μω

Ειμαι παντα υπευθυνος για τις πραξεις μου,ασχετα με το πώς αισθανομαι

Μπορω να με μιζεριασω…μπορω να με δυναμωσω…η ποσοτητα της ενεργειας που θα βαλω είναι η ιδια...αρα...

Το εγω λεει "όταν όλα ερθουν όπως τα θελω,θα ηρεμησω"…..η ψυχη λεει "ηρεμησε,και όλα θα ερθουν οπως τα θελεις"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου