Τετάρτη 5 Οκτωβρίου 2016

αυτη κι αυτος



-τι είναι αυτό καλε;  βερα;  αρραβωνιαστηκες;
(τσουλακι…καταφερες και τον  τυλιξες τελικα)
-ναι,χρυσο μου,και στα δικα σου:
(στο ραφι να μεινεις,σκροφα)


-τής ειπα «αμα λαχει καθαριζω για παρτη σου»
-ελα ρε,και τι εκανε;
-μού εδωσε σφουγγαριστρα και μού ειπε «ξεκινα απ`το σαλονι»


Σταματάω.Με κοιτάει. Τήν κοιτάω.Κατεβάζω τζάμι. Μου απλώνει χέρι,της απλώνω κι εγώ. Λέει "τι θα γίνει,θα πληρώσετε τα διόδια;"


την απαντηση για το χωρισμο Αντζελινα Τζολι-Μπραντ Πιτ,την εδωσε η μανα μου με τη φιλη της στο τηλεφωνο. "Μπορει να μπλεχτηκαν τα πεθερικα"!


-νομιζω ότι με θες μονο για σεξ
-τι λες ,ρε μωρο μου,αφου σε βαζω να πλενεις και τα πιατα


AYTH:- πρεπει να σού πω  ότι για να κρατησω την σχεση προσποιουμουν στο σεξ
ΑΥΤΟΣ:-αληθεια;εγω,για να κρατησω το σεξ προσποιουμουν στη σχεση


Η μια:-εχει γενεθλια ο αντρας μου…λεω να τού παρω δωρο μια μηχανη Nespresso
Η άλλη:-τζαμπα κοπος…300 καψουλες εχω χαλασει κι ακομα να μοιασει του Κλουνεϊ ο δικος μου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου