Δευτέρα 3 Οκτωβρίου 2016

παραδοξο-σοφισματώδη



-γεια σας,ειμαι ο διευθυντης του σχολειου…ο γιος σας λεει πολλα ψεματα
-πρεπει να λεει και ΓΑΜΩ τα ψεματα…εγω δεν εχω γιο,κυριε

Το απογευμα που πηγα στο παρκο,όλα τα πιτσιρικια ηταν με ένα ταμπλετ…εγω εκανα τσουληθρα

Ελεγα να κανω κορμάρα και κοιλιακους φετες,αλλά μετα σκεφτηκα,να εχω συνεχεια το αγχος ότι με θελουν μονο για το κορμι μου;  Αστο καλυτερα

Άλλα δυο κιλα να χασω και θα ειμαι όπως ημουν πριν 4 χρονια που ηθελα να χασω άλλα εξι

Οποιος πινει για να ξεχασει παρακαλειται να προπληρωσει

Αυτοι που μιλανε ασχημα για μενα ,αν ηξεραν τί γνωμη εχω γι`αυτους θα μιλουσαν χειροτερα

-ένα διπλο ουισκι
-κυρια μου,εδώ ειμαστε Ανωνυμοι Αλκοολικοι!
-γιατι,εγω σάς ειπα πώς λεγομαι;

Ο καλυτερος τροπος να ξεσκεπασεις έναν δημαγωγο είναι να τού δωσεις την εξουσια…τοτε όμως είναι πια αργα

Στοιχημα 5.000 δραχμες ότι δεν θα βγουμε από το ευρω!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου