Σάββατο 1 Οκτωβρίου 2016

αυτη κι αυτος



-να ζησει η νυφη  κι ο γαμπρος…
-κι ο γαμπρος τι;
-αυτό θα το αποφασισει η νυφη

-μπαμπα,η γιαγια πηγε πολύ βαθια!
-ασ`τη,παιδι μου,ξερει αυτή!
-μπαμπα,τωρα βγαζει μπουρμπουληθρες!
-ασ`τη,παιδι μου,ξερω εγω!

-«σεισμος!»,μού λεει,βγες εξω!...βγηκα,τι να τού πω;…ότι τού πεταξα την σαγιοναρα αλλά πετυχα το φωτιστικο;

Γυναικειες τσαντες,φιλε μου….το πηγαδι των ευχων

Στην επομενη γενια που θα λεγονται ολες Νεφελες και Δαναες  θα ξαναγινει χιπ το Λιτσα

-εχεις κανει σεξ με μικροτερο;
-όχι,το δικο σου ηταν το πιο μικρο

Μην κρινεις μια γυναικα από τα κιλα….θα κριθεις από τα εκατοστα

Εδώ,με τις φιλες,αναλυουμε γιατι όταν πινουν οι γυναικες δεν ομορφαινουν οι αντρες

-θελω να χωρισουμε!
-δωσ`μου χαρτομαντηλα
-αχ,σε παρακαλω,μην αρχιζεις τα κλαματα!
-όχι,χεστηκα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου