Τρίτη 6 Σεπτεμβρίου 2016

τραγουδια σε στιχους Ευτυχιας Παπαγιαννοπουλου




ΕΙΜ`ΑΗΤΟΣ ΧΩΡΙΣ ΦΤΕΡΑ
Μουσικη   Μ Χατζιδακις

Σαν τον αετό είχα φτερά ώ ώ ώ
και πέταγα πολύ ψηλά
μα ένα χέρι λατρεμένο
ένα χέρι λατρευτό
μου τα κόβει τα φτερά μου
για να μη ψηλά πετώ

Είμ’ αετός χωρίς φτερά
χωρίς αγάπη και χαρά

Το χέρι αυτό το λατρευτό ώ ώ ώ
μες στη ζωή θα τ’ αγαπώ
ό, τι και να μου ’χει κάνει
όλα του τα συγχωρώ
με φτερούγες τσακισμένες
πάντα εγώ θα τ’ αγαπώ



ΠΗΡΑ ΑΠ`ΤΗ ΝΙΟΤΗ ΧΡΩΜΑΤΑ
Μουσικη  Απ.Καλδάρας

Πήρα απ’ τη νιότη χρώματα
κι απ’ την αγάπη νήμα
κι έπλεξα ένα όνειρο
όμορφο, μα τι κρίμα,
εσύ το ποδοπάτησες
στο πρώτο σου το βήμα.

Όμως θέλω τη ζωή μου να τη χαρώ
γι’ αυτό δεν τα πάω κόντρα με τον καιρό,
κι αν μου έφυγε μια αγάπη, άλλη θα βρω.

Στο περιβόλι της καρδιάς
με πλάνεψες και μπήκες.
Τα μύρα μου και τους ανθούς
στον έρωτά μου βρήκες,
πάτησες τα λουλούδια μου
και σαν τον κλέφτη βγήκες.


ΣΤ`ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΟ ΚΟΥΤΟΥΚΙ
Μουσικη Απ. Καλδάρας

Στ’ Αποστόλη το κουτούκι
πήγα κι άκουσα μπουζούκι.
Και στο στενό το μαγαζί
μπήκε κι ο πόνος μου μαζί.

Κι όπως έκλαιγε το τέλι
έκλαψα κι εγώ μαζί.

Αποστόλη αδερφέ μου
σαν πονάς τι κάνεις, πε μου.

(Πώς νταγιαντιέται ο χωρισμός
και της γυναίκας ο καημός;

Αποστόλη αδερφέ μου
πες μου εσύ που `σαι παθός.)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου