Τετάρτη 7 Σεπτεμβρίου 2016

αυτη κι αυτος




Υπαρχει κι αυτή η οικογενειακη συνηθεια,ο γιος του γιατρου να γινεται γιατρος,ο γιος του δικηγορου δικηγορος και ο γιος του μαλακα γκομενος μου

Φημες λενε ότι υπαρχει γυναικα που ξερει τί να φορεσει…

-μα γιατι δεν καταλαβαινεις τις γυναικες; ανοιχτα βιβλια ειμαστε
-συμφωνω,ανοιχτα βιβλια…Κβαντομηχανικης….γραμμενα σε Γραμμικη Α

-τήν ξερεις αυτή;
-παρα πολύ καλα
-πόσο καλα δηλαδη;
-την εχω δει αβαφη

Τον καλυτερο υπνο τον εχω κανει σε σχεση….κοιμομουν ορθια

-μαναβης
-ημουν σιγουρος μωρο μου
-μαναβης
-το ξερω μωρο μου
-μαναβης,ρε ηλιθιε,βγες και σταματα τον να παρουμε κανα καρπουζι

-πολύ ωραιο το φαι σημερα,μωρο μου
-αληθεια,σού αρεσε;
-ναι…ερριξες όμως λιγο αλατι παραπανω απ`ο,τι συνηθως ριχνουν όταν κλεινει ο δρομος της Μαλακασας


Τήν ειδα και εχασα το μυαλο μου…τής μιλησα και εχασα τα λογια μου.....μάς ειδε ο γκομενος της και εχασα τα δοντια μου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου