Πέμπτη 18 Αυγούστου 2016

αυτη κι αυτος




-Μωρό μου κάνουμε σεξ από της 3 και έχει πάει 4:05,σε τρέλανα;
-Κωστα,αλλαξε η ωρα!!!!
-Λεπτομέρειες...  

Δεν είμαι εγώ τζέντλεμαν;
Εγω που άνοιξα την πόρτα του αυτοκινήτου να βγει το κοριτσι μου;
Τι εννοείς πηγαίναμε με 150, τι σημασία έχει η ταχύτητα;

-Θα μου δώσεις τον αριθμό σου;
-Όχι, τι με πέρασες για καμιά εύκολη;
-Έλα βρε χαζό δώσε μου τον αριθμό σου!
-Σου έχω πει 6940405742 φορές... ΟΧΙ!


Συναντω την πρωην με νέο γκομενο ,στο δρομο…
-παχυνες,μού κανει…-εσυ ιδια εμεινες,λεω,εκεινες τις υπουλες κλανιες τις αθορυβες τις ριχνεις ακομα;

-ασκημος εγω,που περσι όταν εψαχνα να αλλαξω τηλεοραση,σε κάθε μαγαζι που εμπαινα με ρωταγαν «μοντελο;»;

Θα σε πείραζε απόψε να πάω μέχρι..
-ΝΑΙ.

Η άλλη παλι νομιζει ότι επειδη εχει βυζαρες και κωλαρα θα τρεχουμε από πισω της…
Οοοοοοο να σού γ@μησω,είναι και γρηγορη…..

- Δεν μπορώ να καταλάβω αν με θέλει, μου λεει κάτι περίεργα.
- Δηλαδή τι σου λέει;
- Ότι δεν με θέλει

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου